Blog

Inwentaryzacja – nadgorliwość czy konieczność?

Inwentaryzacja… Brzmi groźnie i - czy tego chcemy, czy nie – wiąże się z całym mnóstwem ciężkiej, a zarazem mozolnej pracy. Mimo to, drobiazgowa inwentaryzacja powinna być nieodłącznym elementem każdej przeprowadzki. Niezależnie od tego, czy planujemy przeprowadzkę biura, czy też mieszkania powinniśmy doskonale zdawać sobie sprawę ze stanu, wartości oraz ilości naszego mienia. Dysponując wszystkimi danymi dotyczącymi przewożonego mienia będziemy mogli skutecznie zaplanować transport – zwłaszcza w przypadku przedmiotów wielkogabarytowych, do przewozu których potrzebny jest...
Czytaj więcej

Przeprowadzka biura rachunkowego: Warszawa-Mokotów

Do naszego grona zadowolonych klientów dołączyła kolejna firma (Biuro Rachunkowe). Przeprowadziliśmy kompleksowo całe biuro wraz z pakowaniem i rozpakowywaniem dokumentacji, demontażem i montażem mebli oraz zabezpieczeniem sprzętu komputerowego. Usługa była wykonana na Warszawskim Mokotowie w sierpniu 2015r....
Czytaj więcej

Przeprowadzka firmy INTERMIK w Warszawie

W ostatnim czasie jedną z wielu wykonanych usług był transport całego sprzętu biurowego (meble, dokumenty oraz sprzęt komputerowy). Przeprowadzaliśmy w sumie 30 pracowników firmy Intermik w Warszawie. Do powyższej usługi wydelegowaliśmy sześcioosobową ekipę pracowników i dwa samochody/ meblowozy w zabudowie kontenerowej. Realizacja zadania zajęła nam dwa dni, zgodnie z wytycznymi klienta. Dziękujęmy za zaufanie i polecamy się na przyszłość. Wszystkich nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradami dot. przeprowadzki....
Czytaj więcej